Fazz

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 18 April 2013

Ingat INTAN awak kena Kuat , Sabar , Tabah and Redha .. :)

Hey ! Assalamualaikum ? korang-2 intan nak share problem Intan , tapi ta thu nak share dengan siape ... Intan terpakse luahkan sedikit dekat blog ni .. Hermm ta thu nak cakap macam mane , just intan nekad mulai saat ni intan nak cari kawan baik lelaki , intan ta kesah Intan ta ad kawan perempuan tetap dekat sekolah pun .. Biar orang nak cakap Intan macam-2 , Intan tahu ap intan buat , Intan rase Lelaki lebih faham , lelaki lebih beradab , lelaki lagi boleh simpan rahsia , lelaki lebih pandai bertutur .. Buat ap ade kawan  Perempuan, yang talam dua muke , Tikam belakang , Mulut macam Ap jeh , Tak boleh simpan rahsia , Suke jadi Pemberita , tak boleh tengok Intan happy ... :'( YA ALLAH ! kenape lah aku dapat kawan macam tuh .. :'( BTW Kalau kau nak dia , Ambik je ! Aku ta kesah , aku pun dengan dia Tak ade ape-2 kaitan .. Tapi tak payah nak buruk-burukkan aku , tak payah nak cerita semua yg aku buat dekat dia , tak payah jaga HAL aku , Aku mintak kau jage dia Elok-2 , happykan dia , buat dia Lupakan aku k ... Selame ni aku baik dengan kau , NI AKU DAPAT ? NI KAU BAGI ? NI KAU BUAT ? Tolong lah , aku tak kuat weyh Hadapi semua ni .. One more Thing ! Aku dah jauhkan Diri aku dari semua kawan yang aku rapat and percaye .. Sebab ape ? sebab aku tak sanggup nak rapat dengan org yang aku cye slame ni buat aku mcm ni .. Aku dengan Farah , ta rapat dah , sebab aku Tak leyh nak Sabar dah dengan perangai dia dah .. memang dia Sahabat aku selama hari ni , kemane saja aku dengan dia , ape-2 mesti aku dengan dia .. TAPI !!!!! urmm it's Over !  Korang tahu , aku jenis ta suke nak marah kawan , nak sakitkan hati kawan .. ape korang buat , aku diam weyh , aku gelak-2 lagi dengan korang , aku buat lawak lagi tuh , aku sabar jeh , aku ta berani nak tegur , sebab aku takut bile aku tegur korang terase .. Aku jage hati Korang ! Tapi Hati and Perasaan aku siape nak jage ? Aku sendiri je la ! Tapi now , semua tuh dah Hilang , semua dah berakhir !  Sumpah sedih ! tambah lgi tadi , Bile Jelly tanye aku , mane kawan-2 aku ? kenape dah ta tegur ? kenape gaduh ? Air Mata aku dh bergelinangan dah tadi , tapi aku Tahan , aku tak nak nangis depan dia and Anje , aku cuba Untuk Kuat .. Aku punya perasaan dah tak leyh nk kawal .. everyday aku nangis weyh! aku nangis sebab kawan , sebab nuar , sebab diri aku .. hermmm Aku sayang kome weyh , serious Sayang ! Tapi now , semua tuh macam sia-sia jeh .. Aku Sakit Hati dengan korang sangat , sangat , sangat ! ni belum lgi semuanya aku luahkan k ... :'( Aku hanya ade seorang SAHABAT dari umur aku 7 tahun sampai now tak pernah putus lagi persahabatan kami NUR FATIHA ASYIKIN BT. MAT RAHIM , dia je hnya satu-2 nya yg Faham , boleh simpan rahsia , dengar luahan aku , jage tutur kata , pandai amik hati and lain-2 .. Herm dah lah tak guna aku type panjang-2 kan , biarlah yang lain tuh aku pendam .. :'( <3 Btw Thank jadi kawan aku selama hari ni , aku Hargai ape yang korang buat , aku hargai ape yang korang Happykan aku .. :'(

No comments:

Post a Comment