Fazz

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 31 May 2012

can't say anything , just wanna you UNDERSTAND ME !!! please ..


bagaimana lagi harus aku luahkan
bahwa hati ini masih terlalu cinta
hari2 yg berlalu tnpa gelak tawamu
terasa sepi dan kosong bagai tiada apa2


saban waktu aku menunggu kehadiranmu
kembali menyinari dunia fanaku
apekah sudah tiada cinta di hatimu syg
apekah sudah tiada rindu dijawamu kasih


mengertilah aku di sini
yang terlalu berharap utuk memilikimu semula
yang terlalu dahagakn belaian rindu
dan org itu adalah kamu

masihkah ada ruang di sudut hatimu
utuk menerima sekudus cintaku lagi

kerna diri ini lemah tnpa engkau di sisi
aku yang lumpuh tnpa hangat kasihmu

kembalilah wahai kekasih yg satu
hati ini masih lagi menjadi milikmu
tanpamu hilang arah tujuku
tanpamu senyum tawaku bagaikan lesu

kembalilah padaku wahai teruna
cinta yg seikhlas ini hnyalah utkmu saja
aku janjikan bahagia bila kita kembali bersama
dan aku ingin kita terus tua bersama hingga ke akhirnya ... <3 :'(

# aku
 dah berhenti berharap kat kau .. aku xkan menaruh harapan yg tinggi lg.. aku hanye mampu bermimpi utk hidup bahagia dgn kau .. tp hakikatnya aku tahu ia xkan kesampaian.. kerna aku sedar siapa diri aku.. peritnye menyintai seseorang yg agp kite hanyalah teman biase.. sy redha.. semoga awk bahagia .. :'(

No comments:

Post a Comment