Fazz

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 22 January 2012

k she is my BFF , dari sekolah rendah ..

my BFF putry marlisa .. :)

k nih lah kawan baik aku , dia COMEL kn ? jyeahhh i know it  .. put sumpah aku SAYANG kau + CINTA kau ... kau baik sngat-2 , dulu waktu sekolah rendah , ape yang aku mintak , semua kau belikan untuk aku .. sekarang dah takk ade lagi ...  kenape lah kau pindah KL ? aku rindu nak buat bising dengan kau ..  dah 3 tahun tak jumpe , series RINDU kau tahap dewi .. bile lah aku boleh jumpe kau  ... nak sangat-2 jumpe kau ..  aku tak penah lupa kat kau weh .. if aku tak tegur kau , mean aku BUSY ... this year kite PMR rite ? aku doakan semoga kau boleh buat + dapat keputusan yang cemerlang nanti .. aku harap kau tak lupe aku yang berada di ipoh ni +  hope kite friend forever .. AKU SAYANG KAU PUTRY MARLISA  <3 :)


p/s : kau duk sane jage diri tau , jgn nakak-2 ... lysm BFF <3 :') .

No comments:

Post a Comment